Data publikacji: 2017-11-20
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TCL razem z wytwórnią Warner Bros. Pictures promuje film Liga Sprawiedliwości
Kategoria: LIFESTYLE, Film
TCL, trzeci największy producent telewizorów na świecie, ogłosił dziś zawarcie oficjalnej międzynarodowej współpracy z wytwórnią Warner Bros. Pictures w związku z wyczekiwanym filmem akcji pt. Liga Sprawiedliwości.
TCL, trzeci największy producent telewizorów na świecie, ogłosił dziś zawarcie oficjalnej międzynarodowej współpracy z wytwórnią Warner Bros. Pictures w związku z wyczekiwanym filmem akcji pt. Liga Sprawiedliwości. To produkcja zrzeszająca superbohaterów znanych z innych filmów ze świata DC Comics, w której wystąpią po raz pierwszy w historii razem, na dużym ekranie. Obie firmy połączą siły w zakresie promocji produkcji oraz celebrowania wydarzenia razem ze swoimi fanami i konsumentami na całym świecie.
W Europie TCL i Warner Bros. Pictures zainicjują serię wspólnych kampanii promocyjnych, w tym ekskluzywnych plakatów, które wywołują ogromne zainteresowanie przed datowaną na 17 listopada premierą kinową. Partnerzy planują także kampanię digitalową w mediach społecznościowych. W Europie kampania Ligi Sprawiedliwości będzie widoczna w dziewięciu miastach: Paryżu, Berlinie, Kolonii, Hamburgu, Monachium, Mediolanie, Oslo, Sztokholmie i Warszawie. Ponadto, w Berlinie planowana jest 15-sekundowa reklama telewizyjna.
Firma TCL jest zaangażowana we wprowadzanie innowacji w życie dzięki rozrywce telewizyjnej – komentuje Harry Wu, dyrektor generalny TCL Multimedia's Overseas Business Center – Nasze partnerstwo z Warner Bros. Picrures w ramach kampanii „Ligi Sprawiedliwości” jest doskonałym odzwierciedleniem naszej filozofii, która polega na dostarczaniu klientom o wysokich oczekiwaniach najnowocześniejszych technologii obrazu i dźwięku, zapewniających pasjonującą rozrywkę.
Podobnie jak w „Lidze Sprawiedliwości”, ostatecznie istotne są partnerstwo i współpraca. Kluczową część naszej działalności stanowi bowiem kooperacja z najlepszymi w zakresie treści, aby zapewnić odbiorcom przyjemność oraz The Creative Life. Ostatnie wprowadzone przez nas produkty – modele TCL Xess X2 i C70 – zostały zaprojektowane, aby zapewnić użytkownikom najwyższą w branży jakość obrazu i dźwięku, a także najlepszą możliwą rozrywkę dostępną poza salą kinową – dodaje Wu.
Po raz pierwszy w filmie, na który czekały pokolenia fanów, na dużym ekranie spotykają się: Batman, Wonder Woman, Cyborg, Aquaman i Flash. W ten sam sposób, współpracę podjęły TCL i Warner Bros. Pictures, aby zaoferować absorbujące, wszechstronne wrażenia wizualne.
TCL posiada rozbudowaną historię partnerstwa rozrywkowego z kinem i przebojami filmowymi. Oprócz powiązań z produkcjami, takimi jak: Mroczny Rycerz powstaje, Iron Man 3, X Men: Przeszłość, która nadejdzie i Mission: Impossible – Rogue Nation, od 2013 roku TCL jest sponsorem Teatru Chińskiego w Hollywood, w którym odbywają się najbardziej prestiżowe premiery i wydarzenia na czerwonym dywanie. To teatr, który ma największe na świecie audytorium IMAX i jest jedynym kinem w Kalifornii, oferującym najnowocześniejsze projekcje laserowe IMAX.
Liga Sprawiedliwości to amerykański film o przygodach superbohaterów oparty na twórczości DC Comics, dystrybuowany przez Warner Bros. Pictures. Jest to już piąta produkcja z uniwersum DC. Premiera filmu w Polsce przypada na 17 listopada br. i będzie go można zobaczyć w 2D, 3D oraz kinach IMAX.
O Lidze Sprawiedliwości
Warner Bros. Pictures przedstawia produkcję Atlas Entertainment / Cruel and Unusual Production, film Zacka Snydera pt. Liga Sprawiedliwości. Film zostanie wydany w wersji 3D i 2D w wybranych kinach i IMAX od 17 listopada 2017 r. oraz będzie dystrybuowany na całym świecie przez Warner Bros. Pictures, firmę Warner Bros. Entertainment.
Więcej informacji na stronie: www.justiceleaguethemovie.net
TCL Multimedia
TCL Multimedia Technology Holdings Limited (symbol giełdowy HKSE: 01070), z siedzibą
w Chinach, to jeden z wiodących graczy globalnej branży telewizyjnej. Firma prowadzi działalność badawczo-rozwojową, wytwórczą i dystrybucyjną w segmencie elektroniki użytkowej. Jej nowy model biznesowy zorientowany jest równocześnie na produkt i użytkownika i zasadza się przede wszystkim na strategii „double+”, ukierunkowanej na połączenie „inteligentnych rozwiązań i Internetu” oraz „produktów i usług”. TCL pragnie zyskać status “globalnego przedsiębiorstwa
w segmencie technologii rozrywkowej”, dostarczającego klientom zintegrowanych rozwiązań rozrywkowych.
Kontakty dla mediów:
Magdalena Podlaska – +48 691 731 091 – [email protected]
Przemysław Kozera – +48 786 100 058 – [email protected]
Więcej informacji o TCL: http://www.tcl.eu
Facebook: https://www.facebook.com/TCLPL/
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Film