Data publikacji: 2019-07-25
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Ruszaj w miasto” – wystartowała kampania Going.
Kategoria: LIFESTYLE, Muzyka
Kampania Going. obejmuje m.in. działania w internecie i w wybranych kinach.
„Ruszaj w miasto” to hasło kampanii wizerunkowej promującej Going. – platformę, która agreguje najważniejsze wydarzenia kulturalne i imprezy rozrywkowe organizowane w całej Polsce. Kampania obejmuje m.in. działania w internecie i w wybranych kinach.
W ramach kampanii Going. prezentuje benefity swojej aplikacji mobilnej, która pozwala użytkownikom znaleźć w jednym miejscu interesujące ich imprezy, stworzyć z nich własny kalendarz oraz wygodnie, za pomocą kilku kliknięć kupić wejściówki na wybrane wydarzenia.
Na potrzeby działań promocyjnych zrealizowano 30-sekundowy spot oraz jego skróconą 15-sekundową wersję. Spot swoim klimatem nawiązuje do setek imprez, które odbywają się każdego dnia w Polsce. Obraz składa się z krótkich scen przedstawiających młodych ludzi m.in. bawiących na koncercie, na zlocie food trucków, na imprezie plenerowej czy odwiedzających wystawę. Całość spajają i nadają jej niepowtarzalnego charakteru dynamiczny utwór grający w tle oraz rytmicznie powtarzane hasło „Going”.
Spot będzie wyświetlany na platformach społecznościowych – Facebook, Instagram i YouTube, a także w kinach – m.in. podczas 19. MFF Nowe Horyzonty i w sieci Cinema City przed wybranymi pokazami przedpremierowymi dla posiadaczy Karty Mój Empik. Kampania będzie dodatkowo wspierana komunikacją w kanałach własnych.
Za koncepcję kreatywną i produkcję spotu odpowiada agencja MADOGZ.
Going. to nowoczesna platforma, dzięki której użytkownicy mogą w prosty i wygodny sposób kupić bilety na wybrane wydarzenie, a także stworzyć własny kalendarz imprez wybierając z katalogu ponad10 000 pozycji – biletowanych i darmowych.
Innowacyjne rozwiązania Going. sprawiają, że proces zakupu biletów został skrócony do zaledwie kliku kliknięć i można go dokonać z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.Going. oferuje również usługi całościowej organizacji i obsługi imprez – od promocji i sprzedaży biletów, aż po własny system kontroli biletów. Firma pracowała m.in. przy wszystkich dotychczasowych trasach Taco Hemingwaya, a także przy festiwalach Tauron Nowa Muzyka Katowice, H&M Loves Music oraz Unsound 2019. Z aplikacji mobilnej Going. korzysta już ponad 300 tysięcy osób, a serwis www.goingapp.pl odnotowuje ponad milion odwiedzin miesięcznie.
W 2018 roku Going. stał się częścią Grupy Empik. W efekcie powstała największa w Polsce wielokanałowa platforma biletowa i informacyjna dotyczącą wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych, która obejmuje swoim zasięgiem 17 mln osób w całym kraju.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Muzyka