Około 400 zmontowanych materiałów wideo i blisko 1000 setek z wypowiedziami ekspertów – wszystko w jakości telewizyjnej i z bezpłatną licencją dla mediów. Coraz dłuższa lista ekspertów i współpracujących mediów. Rozwijający się zespół redakcyjny i powstające profesjonalne studio telewizyjne ? tak podsumować można pierwszy rok działalności redakcji wideo infoWire.pl.
Zespół agencji informacyjnej liczy już 8 osób – dziennikarzy i operatorów. Codziennie udostępnia 2-3 gotowe, w pełni zmontowane materiały wideo, wraz z setkami, które mogą być wykorzystane przez media we własnych produkcjach. Ogólnospołeczny charakter realizowanych treści sprawia, że są one wartościowe dla różnych mediów i nie deaktualizują się tak szybko, jak newsy. Do tematów związanych ze zdrowym stylem życia, dbaniem o dzieci czy środowisko można wrócić zawsze. Ale nie brakuje też informacji bieżących, w tym biznesowych.
Nasze treści wideo udostępniamy w jakości telewizyjnej – zarówno w formie setek, jak i materiału zmontowanego, gotowego do szybkiego użycia. Media mogą pobierać je w kilku formatach i standardach jakościowych. Mogą też osadzać gotowe filmy poprzez wykorzystanie wydajnej infrastruktury infoWire.pl – mówi Justyna Wasinkiewicz, koordynująca prace redakcji. – Setki z dłuższymi wypowiedziami ekspertów dedykujemy telewizjom. Stacje radiowe mają możliwość skorzystania ze ścieżki dźwiękowej – dodaje.
Materiały redakcji infoWire.pl tworzone są ze szczególną myślą o mediach regionalnych i lokalnych, mających utrudniony dostęp do ekspertów z różnych dziedzin. Wplecenie wypowiedzi specjalistów w lokalną oprawę, np. sondę uliczną czy historie mieszkańców powoduje, że materiał z regionu zyskuje na wartości merytorycznej – jest ciekawszy i bardziej wiarygodny.
Konsekwentnie inwestujemy w rozwój serwisu infoWire.pl i jego redakcji, podnosząc wartość udostępnianych treści. To dla nas znakomity poligon dla technologii, wykorzystywanych w biurach prasowych netPR.pl, a także przygotowanie do oferowania rozwiązań telewizyjnych dedykowanych firmom oraz mediom – podsumowuje Marek Woźniak, prezes zarządu netPR.pl.
Materiały wideo z serwisu infoWire.pl dystrybuowane są do 180 telewizji konwencjonalnych i internetowych w Polsce. Korzystają z nich już m.in.: TTV, Horyzont TV Słubice, Regionalna Telewizja Opolskie, Telewizja Sudecka, TVM Rzeszów, Telewizja Zabrze, Telewizja Police, Nadarzyn.TV, Zebrra.TV czy StarTV; tv.rp.pl, Salon24 TV, a także wiele serwisów i portali, m.in. Onet.pl, WP.pl, Gazeta.pl, Bankier.pl.
Więcej informacji:
http://infowire.pl/informacje-redakcyjne
http://infowire.pl/info/redakcja
dostarczył infoWire.pl