Aktualności LIFESTYLE muzyka

LIDL PO RAZ SZÓSTY NA WOODSTOCKU!

LIDL PO RAZ SZÓSTY NA WOODSTOCKU!
Lidl już po raz szósty weźmie udział w Przystanku Woodstock. Sieć zbuduje Rockową Wyspę Lidla – sklep ze specjalną, dostosowaną do potrzeb uczestników ofertą, w którym będzie można kupić produkty na każdy dzień bez konieczności opuszczania terenu

Data publikacji: 2016-07-06
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LIDL PO RAZ SZÓSTY NA WOODSTOCKU!
Kategoria: LIFESTYLE, Muzyka

Lidl już po raz szósty weźmie udział w Przystanku Woodstock. Sieć zbuduje Rockową Wyspę Lidla – sklep ze specjalną, dostosowaną do potrzeb uczestników ofertą, w którym będzie można kupić produkty na każdy dzień bez konieczności opuszczania terenu Festiwalu.

LIDL PO RAZ SZÓSTY NA WOODSTOCKU! LIFESTYLE, Muzyka - Lidl już po raz szósty weźmie udział w Przystanku Woodstock. Sieć zbuduje Rockową Wyspę Lidla – sklep ze specjalną, dostosowaną do potrzeb uczestników ofertą, w którym będzie można kupić produkty na każdy dzień bez konieczności opuszczania terenu Festiwalu.

Przystanek Woodstock to wyjątkowe wydarzenie w polskim kalendarzu festiwalowym. Od 1995 roku Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy dziękuje wszystkim wolontariuszom oraz osobom wspierającym jej działania charytatywne poprzez muzykę i pozytywną, festiwalową energię. Od 7 lat razem z Orkiestrą gra także Lidl, który przekazał już 11 mln zł od klientów, pracowników i zarządu firmy na rzecz Fundacji prowadzonej przez Jurka Owsiaka!

 

 

 

Od kilku lat niezmiennie ogromną popularnością wśród festiwalowiczów cieszy się Rock Shop Lidla. To wyjątkowy sklep, który ma konstrukcję namiotową oraz powierzchnię sali sprzedaży ok. 1400 m2., gdzie każdy uczestnik Woodstocku znajdzie produkty niezbędne w trakcie kilkudniowego pobytu na Festiwalu. „Przygotowania do Przystanku Woodstock to duże przedsięwzięcie, angażujące wielu naszych pracowników. Zależy nam, aby klienci odwiedzający nas znaleźli wszystko, czego potrzebują. W asortymencie dostępne będą m.in.: dodające energii świeże owoce i warzywa, orzeźwiające napoje, lody, oraz oczywiście chrupiące pieczywo z pieca – prawdziwy hit poprzednich lat. Zapominalscy festiwalowicze kupią w sklepie także artykuły higieniczne, kosmetyki, karimaty, namioty i śpiwory. Z takim zaopatrzeniem na pewno nikomu nic nie zabraknie” – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.

 

Ceny w Rock Shopie będą takie jak te obowiązujące w placówkach sieci w całej Polsce. Niektóre artykuły zostaną jednak objęte promocjami cenowymi, specjalnie z myślą o festiwalowiczach. Za zakupy będzie można zapłacić także kartą, w tym zbliżeniowo, co przyspieszy obsługę klientów.

A to już wiesz?  Festiwal 48HFP coraz bliżej. Zrób film i leć do Paryża

 

 

 

 

Wszyscy uczestnicy w trakcie festiwalu mogą również wziąć udział w wielu atrakcjach – chociażby w Strefie Chillout na Rockowej Wyspie Lidla. Turnieje gry w piłkarzyki dla lubiących rywalizację i dobrą zabawę, poranne zajęcia jogi dla aktywnych czy festiwal kolorów to tylko niektóre z przygotowanych atrakcji. Zupełną nowością są warsztaty beat box – to świetna okazja, aby podczas zabawy nauczyć się czegoś zupełnie innego i zarazić się nową pasją.

 

 

 

 

Integracji między uczestnikami sprzyjać będzie również strefa śniadaniowa, gdzie każdego poranka przy wspólnym stole i w miłej atmosferze festiwalowicze będą mogli zjeść wspólnie posiłek i urozmaicić go świeżymi ziołami i przyprawami od Lidla. Warto pamiętać, że za każde 30 zł wydane w Rockowym Sklepie Lidla można otrzymać darmową kawę z rąk profesjonalnego baristy lub soczystą lemoniadę. Taki zastrzyk energii i orzeźwienia przyda się każdemu! Różnorodność atrakcji sprawi, że każdy uczestnik z łatwością znajdzie coś odpowiedniego dla siebie i miło spędzi czas w gronie pozytywnie zakręconych osób.

 

 

 

Lidl Rock Shop – godziny otwarcia:

11.07.2016: 12:00 – 20:00

12.07-16.07.2016: 08:00 – 02:00

17.07.2016: 08:00 – 12:00

 

Lidl Strefa Chilloutu – godziny otwarcia:

11.07.2016: 12:00 – 19:00

12.07-16.07.2016: 08:00 – 19:00

17.07.2016: 08:00 – 12:00

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
LIDL PO RAZ SZÓSTY NA WOODSTOCKU! LIFESTYLE, Muzyka - Lidl już po raz szósty weźmie udział w Przystanku Woodstock. Sieć zbuduje Rockową Wyspę Lidla – sklep ze specjalną, dostosowaną do potrzeb uczestników ofertą, w którym będzie można kupić produkty na każdy dzień bez konieczności opuszczania terenu Festiwalu.
Hashtagi: #LIFESTYLE #Muzyka

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy