Aktualności Film LIFESTYLE

Kreatorki GLOV w filmie „Anatomia Startupu”

Kreatorki GLOV w filmie „Anatomia Startupu”
We wtorek, 7 czerwca, o godz. 22:50 na antenie TVP2 zostanie wyemitowany film dokumentalny „Anatomia Startupu”. Reżyser Aleksander Dembski do współpracy zaprosił m.in. Monikę Żochowską i Ewę Dudzic, które zrewolucjonizowały rynek kosmetyczny tworząc GLOV Hydro

Data publikacji: 2016-06-07
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kreatorki GLOV w filmie „Anatomia Startupu”
Kategoria: LIFESTYLE, Film

We wtorek, 7 czerwca, o godz. 22:50 na antenie TVP2 zostanie wyemitowany film dokumentalny „Anatomia Startupu”. Reżyser Aleksander Dembski do współpracy zaprosił m.in. Monikę Żochowską i Ewę Dudzic, które zrewolucjonizowały rynek kosmetyczny tworząc GLOV Hydro Demaquillage.

Kreatorki GLOV w filmie „Anatomia Startupu” LIFESTYLE, Film - We wtorek, 7 czerwca, o godz. 22:50 na antenie TVP2 zostanie wyemitowany film dokumentalny „Anatomia Startupu”. Reżyser Aleksander Dembski do współpracy zaprosił m.in. Monikę Żochowską i Ewę Dudzic, które zrewolucjonizowały rynek kosmetyczny tworząc GLOV Hydro Demaquillage.

We wtorek, 7 czerwca, o godz. 22:50 na antenie TVP2 zostanie wyemitowany film dokumentalny „Anatomia Startupu”. Produkcja ukazuje drogę do sukcesu młodych polskich przedsiębiorców i fenomen polskiego środowiska startupowego. Reżyser Aleksander Dembski do współpracy zaprosił m.in. Monikę Żochowską i Ewę Dudzic, które zrewolucjonizowały rynek kosmetyczny tworząc GLOV Hydro Demaquillage, innowacyjny produkt do demakijażu i oczyszczania twarzy wyłącznie za pomocą wody.

Motto filmu: „Nie ważne ile razy upadniesz, lecz ile razy wstaniesz”, doskonale obrazuje nastawienie młodych przedsiębiorców. Podejmując duże ryzyko rezygnowali ze stabilności finansowej na rzecz swobody podejmowania decyzji i spełniania własnych marzeń. Większość z nich, zakładając firmy, nie ukończyło nawet 30 lat. Tak też było w przypadku Moniki Żochowskiej i Ewy Dudzic, założycielek spółki Phenicoptere, producenta GLOV Hydro Demaquillage, innowacyjnych rękawic do demakijażu i oczyszczania twarzy wyłącznie za pomocą wody.

Ich firma powstała cztery lata temu i szybko została ogłoszona startupem roku 2012, a GLOV podbiły serca konsumentek w kraju i za granicą. Dzięki specjalnym mikrowłóknom,
które wchłaniają wodę i tłuszcz, rękawica zmywa nawet najmocniejszy makijaż,
nie powodując podrażnień. To pierwszy tego typu produkt, który jest w pełni niealergiczny oraz odpowiedni dla każdego typu cery, także atopowej.

Marka GLOV została doceniona m.in. przez magazyn Brief, Glamour oraz Dziennik Gazeta Prawna. Firma dystrybuuje produkty do ponad 30 krajów w Unii Europejskiej i na Bliskim Wschodzie. Jest bestsellerem m.in. we francuskiej sieci perfumerii Monoprix i w szwajcarskim Marionnaud.

A to już wiesz?  Najciekawsze gry na podstawie filmów i programów telewizyjnych

Film „Anatomia Startupu” miał premierę na początku 2016 roku. Od tej pory emitowany jest
w kinach w całej Polsce. Obok założycielek Phenicoptere, swoje historie opowiadają twórcy m.in. takich przedsiębiorstw, jak: Brand24 czy Social WiFi. 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Kreatorki GLOV w filmie „Anatomia Startupu” LIFESTYLE, Film - We wtorek, 7 czerwca, o godz. 22:50 na antenie TVP2 zostanie wyemitowany film dokumentalny „Anatomia Startupu”. Reżyser Aleksander Dembski do współpracy zaprosił m.in. Monikę Żochowską i Ewę Dudzic, które zrewolucjonizowały rynek kosmetyczny tworząc GLOV Hydro Demaquillage.
Hashtagi: #LIFESTYLE #Film

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy