IQ Sport Advisory Group, specjalizująca się w obszarze marketingu sportowego i nowych technologii, jako jedyna firma z Polski wzięła udział w międzynarodowej konferencji Soccerex Global Convention, która odbywała w dniach 8-10 września br. w Manchesterze w Wielkiej Brytanii.
Soccerex Global Convention to największe wydarzenie biznesowe świata futbolu. W ciągu trzech dni liderzy piłkarskiego biznesu, zarządzający klubami piłkarskim i legendy futbolu na licznych warsztatach, prelekcjach i rozmowach w kuluarach wymieniali się doświadczeniami i pomysłami, jak jeszcze lepiej i efektywniej połączyć biznes z piłką nożną.
W tym roku wśród prelegentów i uczestników konferencji znaleźli się m.in. Joseph S. Blatter, Przewodniczący FIFA; HRH Prince Ali Bin Al Hussein, Wiceprzewodniczący FIFA, Michael Johnson, lekkoatleta, czterokrotny złoty medalista igrzysk olimpijskich, Ryan Giggs, były zawodnik Manchester United, Gianfranco Zola były zawodnik FC Chelsea, Michael Owen, były zawodnik FC Liverpool, Barney Francis, dyrektor zarządzający Sky Sports i wiele innych uznanych osobowości świata sportu.
IQ Sport zauważony
W trakcie Soccerex Global Convencion IQ Sport Advisory Group, zaprezentowała swoje najnowsze narzędzie eFAN24.
– Udział w tak prestiżowym wydarzeniu był dla nas ogromnym wyróżnieniem i szansą na zaistnienie w świecie międzynarodowego biznesu sportowego. Mieliśmy okazję uczestniczyć w wielu ciekawy prezentacjach i spotkaniach z największymi osobowościami w piłkarskim biznesie. Mieliśmy również możliwość bezpośrednio wymienić opinie z ekspertami i praktykami biznesu sportowego. Było to także idealne miejsce do pokazania stworzonego przez naszą firmę produktu eFAN24 ? komentuje Marcin Ciącio z IQ Sport.
Platforma eFAN24 to produkt opracowany przez IQ Sport z myślą o organizatorach, sponsorach i odbiorcach eventów sportowych. Koncepcja produktu bazuje na wschodzącej technologii iBeacons, realnie wspierając fanów w lepszym i łatwiejszym odbiorze widowiska sportowego, w którym uczestniczą.
Główną ideą towarzyszącą opracowywaniu eFAN24, było stworzenie narzędzia komunikacji marketingowej, które pozwoli na bezpośrednią komunikację z użytkownikami. Platforma pozwala w czasie rzeczywistym kreować komunikaty w przestrzeni social media związane z eventami sportowymi ? w trakcie ich trwania. Tym samym kieruje zainteresowanie kibiców sportowych na konkretne produkty bądź usługi towarzyszące danemu wydarzeniu. Celem jest generowanie dodatkowych źródeł dochodu dla organizatorów, a także stworzenie nowej jakości doświadczeń dla uczestników eventów sportowo ? rozrywkowych.
– Platforma eFAN24 cieszyła się dużym zainteresowaniem ze strony zarządzających klubami sportowymi. Większość osób zwracała uwagę na fakt wykorzystania ibeacons do komunikowania się z fanami ? dodaje Marcin Ciącio.
IQ Sport była jednym ze sponsorów Soccerex Global Convencion.
Link do filmu prezentującego platformę eFAN24: https://www.youtube.com/watch?v=sSJ1RMvN72E
dostarczył infoWire.pl