Aktualności LIFESTYLE muzyka

Bard z reklamy Lecha odpowiada na nominację #hot16challenge!

Bard z reklamy Lecha odpowiada na nominację #hot16challenge!
Marka Lech Premium właśnie dołącza do popularnego internetowego challenge’u przyjmując wyzwanie Wujka Samo

Data publikacji: 2020-05-14
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bard z reklamy Lecha odpowiada na nominację #hot16challenge!
Kategoria: LIFESTYLE, Muzyka

Marka Lech Premium właśnie dołącza do popularnego internetowego challenge’u przyjmując wyzwanie Wujka Samo Zło.

Bard z reklamy Lecha odpowiada na nominację #hot16challenge! LIFESTYLE, Muzyka - Marka Lech Premium właśnie dołącza do popularnego internetowego challenge’u przyjmując wyzwanie Wujka Samo Zło.

Marka Lech Premium właśnie dołącza do popularnego internetowego challenge’u przyjmując wyzwanie Wujka Samo Zło. Bard znany z ostatniej reklamy marki pod hasłem „Źródło Lechend”, nagrał swoje 16 wersów w charakterystycznej dla nowej kampanii stylistyce. W ten niestandardowy sposób marka zdecydowała się dodatkowo wesprzeć medyków w walce z COVID-19. Wcześniej Lech Premium przekazał na ten cel środki w ramach funduszu interwencyjnego WOŚP.

 

Postać ze spotu reklamowego piwa inspiruje do wsparcia akcji również swoich kolegów po fachu.

 

Odpowiedź Lecha na challenge można zobaczyć pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=de27IFSbRVg

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Bard z reklamy Lecha odpowiada na nominację #hot16challenge! LIFESTYLE, Muzyka - Marka Lech Premium właśnie dołącza do popularnego internetowego challenge’u przyjmując wyzwanie Wujka Samo Zło.
Hashtagi: #LIFESTYLE #Muzyka

A to już wiesz?  Aktorzy Teatru Żydowskiego świętują Chanukę z dziećmi z Lasek

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy