Data publikacji: 2017-05-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dr Misio, MILOOPA, HooDoo Band – tak zagra Wrocławski Festiwal Dobrego PiwaKategoria: LIFESTYLE, MuzykaZa niecałe dwa tygodnie rozpocznie się ósma edycja Wroc�
Data publikacji: 2019-09-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „From Voodoo to Zen”, czyli Tides From Nebula w Studio U22Kategoria: LIFESTYLE, Muzyka19 września w Studio U22 odbył się przedpremierowy odsłuch płyty „Fr
Data publikacji: 2018-09-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Quebonafide na Łódź Tattoo Days 2018Kategoria: LIFESTYLE, MuzykaJeden z najbardziej znanych w Polsce raperów – Quebonafide pojawi się w łódzkiej hali EXPO w
Data publikacji: 2019-09-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Premiera w OKO – Leash Eye raz gościnnie 4dotsKategoria: LIFESTYLE, MuzykaJuż 21 września godz. 19:00 w OKO kolejny koncert. Tym razem usłyszymy działają
Data publikacji: 2017-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Terapeutyczna moc muzyki z TIDALKategoria: LIFESTYLE, MuzykaNie od dziś wiadomo, że muzyka ma ogromny wpływ na człowieka również w strefie „pozamuzycznej”.
Data publikacji: 2015-11-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kosma: Premiera teledysku do nowego singla „Tożsamość”Kategoria: LIFESTYLE, MuzykaNowy singiel i teledysk Kosmy (Piotra Stawowczyka) „Tożsamość” jest j
Data publikacji: 2018-05-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 4Dreamers | Empik Galeria BałtyckaKategoria: LIFESTYLE, Muzykaspotkanie autorskieZapraszamy na spotkanie z czwórką przesympatycznych chłopaków z zespołu 4Dre
Data publikacji: 2014-10-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Maciej Frąckiewicz na dużej scenie Opery – dla „naszej” Kasi.Kategoria: LIFESTYLE, Muzyka22 listopada na dużej scenie Opery i Filharmonii Podlaskiej odbędz
Data publikacji: 2017-10-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trupa Trupa i „Jolly New Songs” już dziś w TIDAL!Kategoria: LIFESTYLE, MuzykaTrzeci studyjny album gdańskiego zespołu zabierze nas w mroczną, ale pełną hu
Data publikacji: 2019-07-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konsumenci wybierają piosenki na gorące, letnie noce.Kategoria: LIFESTYLE, MuzykaW ramach trwającej od połowy czerwca kampanii marki Durex – Gorące Letnie Noc